Complaint: Activatiecode Spotify Premium

user-148200 on 11 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 november mijn Glasvezel Brons om laten zetten naar GLasvezel standaard. Dit o.a. gedaan vanwege het Spotify Premium wat hierbij geleverd zou worden.
Activeringscode van Spotify zou binnen 10 dagen opgestuurd worden. Op 27 november nog steeds niks ontvangen en toen een mail gestuurd naar de Helpdesk van KPN.Op 28 november per mail bericht gekregen dat de activatiecode opnieuw is aangevraagd en dus binnen 10 dagen in de bus zou moeten liggen. Vandaag, 11 december, nog steeds geen activatiecode ontvangen. Nu maar eens gebeld met de Helpdesk. Begreep dat aanvraag vanuit KPN nooit is aangekomen bij Spotify. Aangeboden oplossing is om Spotify uit mijn pakket te halen en na 72 weer toe te voegen zodat deze opnieuw verstuurd wordt naar Spotify. Al met al dus weer 13 dagen wachten…..

Desired solution:

Zo snel mogelijk een activatiecode en een financiele vergoeding totdat de activatiecode is ontvangen.
Het Glasvezel standaard pakket is toch 12,- duurder dan het Glasvezel Brons pakket wat ik eerst had.
Voor mijn gevoel betaal ik nu voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Heb gisteren Spotify activatiecode ontvangen. Beter laat dan nooit..

All complaints of