My complaint:
In ons geval betrof het een installatie waarbij aderparen gesplitst moesten worden. Hierover is contact geweest met de klantenservice en werd mij verteld dat ik hierbij gebruik kon maken van een gratis monteur. Op dit aanbod ben ik ingegaan. Een aantal dagen volgde een bevestiging per brief, hiervan werd gemeld dat de kosten voor de intallatiemonteur €61,01 bedroegen. Hierop heb ik weer contact gehad met de klantenservice van kpn. Deze vertelde dat het kon zijn dat een medewerker het verkeerde “vinkje” voor deze standaardbrief had aangevinkt, maar nogmaals werd verteld dat in ons geval van adersplitsing de monteur gratis was.
Monteur is langsgeweest en heeft netjes zijn klus geklaard, in de digitale bevestiging die in moest ondertekenen stond vermeld dat het inderdaad betrof om een gratis intstallatie, die heb ik ook digitaal ondertekend.
Nu krijg ik een digitale factuur waar de installatiekosten van €61,01 wel weer opstaan. Na contact te hebben met de mederwerkers van de facturatie kunnen wij niks voor u betekenen omdat u geen bewijs hiervoor kunt leveren. In feite kan KPN al in hun systeem zien dat het adersplitsing betreft.
Desired solution:
Crediteren van de kosten die onterecht zijn berekend van €61,01