Complaint: afgemeld en oude mails verwijderd

user-209930 on 03 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 14 okt 2013 kregen we een mail van Femke Kothuis dat we ons afgemeld hadden voor E-mail Relatiekado, de mail zag er uit als spam.In de mail stond dat als we binnen een week reageerden er niets aan de hand zou zijn! Maar de volgende dag al konden we niet meer mailen en geen mails meer ontvangen, dus wij aan het bellen: elke avond, maar het leverde alleen op dat we een week niet konden mailen, dat de oude mails weg waren en niet meer terug kwamen (wat wel beloofd was) en dat we nieuwe e-mailadressen kregen. De oude bleven wel nog bruikbaar. We zijn twee weken aan het bellen, en mailen geweest en hebben via facebook geprobeerd de mails terug te krijgen, uiteindelijk via de post geprobeerd met Femke Kothuis in contact te komen, maar tevergeefs en de mails zijn nog steeds niet weg. Dit waren echter belangrijke mails met oa werkgegevens, cursus- en betalingsgegevens, bewijsmaterialen enz. dus onmisbaar! Ik heb er slapeloze nachten van door betalings- en werkachterstanden e.d.

Desired solution:

Dat de mails van 1-1-2012 t/m 20-10-2013 weer terug in onze mailbox staan! Of een schadevergoeding van 10.000 euro!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of