Complaint: afgesloten zonder factuur of waarschuwing

user-159057 on 07 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds vandaag afgesloten van internet omdat rekeningen niet zijn betaald.
Ik kreeg voorheen altyd de facturen via mn mail maar vanaf december niks meer gezien
Ook geen herinneringen via de post
Nu zegt KPN dat we alles opnieuw moeten aanvragen omdat we afgemeld zijn als klant!
Een waarschuwing was mooi geweest ze hebben mn mail, telefoonnummer en adres! Op alle mogelijkheden niks van ze gehoord en nu zitten wij met de ellende

Desired solution:

Opnieuw aansluiten zonder opnieuw aan te hoeven vragen en aansluit kosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste helebozeklant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u.

Wanneer u afgesloten wordt vanwege het uitblijven van betalingen, sturen wij u altijd herinnering-mails. In deze mails staat welk bedrag u ons nog verschuldigd bent.
In uw geval zijn de herinneringen verstuurt naar het hotmailadres dat bij ons bekend is.

Daarnaast wordt per e-mail een waarschuwing gegeven wanneer wij tot andere stappen overgaan.

Ik vind het vervelend om te horen dat u deze waarschuwingen niet ontvangen heeft. Mogelijk zijn de e-mails in uw ongewenste berichten terecht gekomen.
Wanneer u weer gebruik wilt maken van een internetverbinding van KPN dient u een nieuwe aanvraag in te dienen.
Het signaal is al volledig van uw adres verwijderd.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of