Complaint: Afhandeling opzegging

user-187024 on 02 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door meerdere operatie’s in 2012 onderneming moeten sluiten per 31-12-2012.
Tot op heden 01-07-2013 heeft KPN nog steeds niet alles afgehandeld en via 0800-0403 servicedesk plus meerdere klachtenmails naar KPN zaklelijk is er niets veranderd en krijgen wij ook nog eens de slotnota gepresenteerd terwijl per 31-12-2012 de ondernemng geloten is !!

Desired solution:

Z.s.m SIDN token vrijgeven en alles beeindigen plus een oplossing voor de slotnota.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of