Complaint: Afsluiting eigen site en mail

user-157306 on 31 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN heeft door een administratieve fout mijn eigen site en mail afgesloten. Omdat dit e-mailadres op mijn visitekaartje staat krijg ik nu enkele dagen belangrijke mail niet meer binnen.
Dit blijkt voor KPN een probleem te zijn dat ze niet binnen drie dagen op kunnen lossen.
Dit probleem is ontstaat door het aanbod van KPN om binnen KPN over te gaan op een ander abonnement. Mijn is uiterlijk verzekerd dat dit geen consequenties had voor mijn internet en mailgebruik.
Als KPN de klachten niet aankan (4000 wachtende voor mij), dan moet misschien de telefonische verkoop (tijdelijk) gestopt worden, zodat de beloofde service geleverd kan worden.

Desired solution:

Dit is een probleem dat een binnen 24 uur opgelost moet kunnen worden.

Omdat KPN dit niet binnen 24 op kan lossen, zou eventueel geleden schade door deze administratieve fout van KPN gecompenseerd moeten worden (tijd, gemiste informatie/aanbiedingen, niet kunnen werken).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of