Complaint: afspraak niet nakomen

user-141834 on 14 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zouden 14-11-2012 glasvezel krijgen,maar de monteur kwam en zag dat er helemaal geen signaal was dus ging weer weg.
ik heb wel deze dag vrij moeten nemen en nu dus nog een dag voor de afspraak voor over twee weken weer…..
maar er is al gezegt dat ook dan niet zeker is of er wel signaal is……..

ik kan nergens met mijn klacht terecht ze doen er niets mee.
in de brief staat dat als ik niet thuis ben er kosten in rekening worden gebracht…..nu wil ik mijn kosten in rekening brengen maar daar geven ze geen gehoor aan…

zeeeer slecht en zodra ik op kan zeggen gaat alles wat met kpn te maken heeft eruit……..en nooit meer…kpn.

Desired solution:

vandaag nog verbinding.........anders niet of mijn onkosten van vandaag retour berekenen...

All complaints of