Complaint: afspraken maken en maar laten wachten

user-169918 on 27 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 13/03 2013 sms dat ik de afspraak niet vergat waar ik op 20/03/2013 overging naar internet plus bellen,ik had er zakelijk alles op afgestemd omdat voor mij de woensdag een vaak rustige dag is, op de die woensdag kreeg ik om 18 over 2 een sms van dat het klaar was maar ik ben nu een week verder en dagelijks aan de telefoon gehangen en heb dus nog geen telefoon vast en internet ik ben zelfstandige en internet is voor mij heel belangrijk ik kan dus niks geen nieuwe auto,s online zetten geen advertentie regelen helemaal niks dit kost mij heel veel geld de manier van afhandeling is niet in zicht ik heb vanmorgen weer gebeld en hebben intern de zoveelste melding gemaakt en ze erkennen totaal niks dat het bij hun licht of wat dan ook .

Desired solution:

de oplossing ik vraag mij af aan u kun je schade claimen bij hun ik doe als zelfstandige gem een auto per dag ik had net die woensdag nieuwe voorraad die ik al had betaalt en normaal is die ook zo weer weg maar ik heb alles nog want ik kan niets en loop toch nu een aantal duizenden euro,s mis en maak me wel zorgen er om want de handel loopt wel maar tegenslag kun je er niet bij hebben ik hoop op advies van u kant en dat Kpn is wakker wordt.het vaste nr van mijn zaak was ook al ruim een week te vroeg uit de lucht zonder dat ik het wist en zelf achter kwam.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of