Complaint: afspraken niet nakomen

user-140437 on 07 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb de hele middag zitten wachten op een monteur en is niet geweest. Op6-11-2012. Ik heb om ongeveer drie smiddags gebelt en ik zou terug gebeld worden. Is ook niet gebeurd. Dan bel ik 7-11-2012 op en vertel dat ik heb zitten wachten. Op een gegeven moment heb ik gezegt dat ik maar met de heleboel stop. Ik werd van het kasje naar de muur gestuurd. Toen kreeg ik Samanta aan de telefoon over opzeggingen. Die bleef maar hehalen dat ik de voorwaarden maar moet lezen en dat ik er niet onderuit kwam. Maar geen oplossing zoeken.alleen maar zeggen dat jullie 12 maanden de tijd hebben voor het aansluiten. Als je iets bestel dan wil je dat snel hebben en niet over 12 maanden. Dus bij deze wil ik glasvezel bij jullie opzeggen en na de behandeling aan de telefoon zit ik te denken om bij mijn bedrijf ook alles op tezeggen en naar iemand toe te gaan die wel met oplossingen komen. Ik qil alleen nog maar zeggen dat ik een klant ben. En dat ik als er aanmij gevraagt word over jullie bijv. Glasvezel een negatief advies tegeven.

Desired solution:

Dat laat ik aan julie over.

All complaints of