Complaint: al twee facturen ontvangen terwijl ik nog geen aansuiting heb

user-198857 on 13 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Krijg net de tweede factuur binnen terwijl ik al sinds 22 juni wacht op aansluiting. Beetje veel van het goede om wel te factureren en niet te leveren. Het blijkt echter niet mogelijk om dit stop te zetten. Beetje vreemde manier van zaken doen. Ze kunnen dit echter alleen recht zetten als het probleem is opgelost. Wellicht deze keer de incasso eens stoneren. Eens kijken of ze dan eindelijk aan het werk gaan met het normaal oplossen en informeren van klanten

Desired solution:

- Stil zetten van incasso en facturatie tot aansluiting in gerealiseerd.
- eindelijk eens duidelijkheid geven wanneer en of er op mijn adres wel levering mogelijk is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of