My complaint:
Sinds een maand of zes ben ik klant van KPN Glasvezel voor internet, televisie en telefonie. Inhoudelijk levert de KPN daarmee een prima product, maar de administratieve afhandeling is een puinhoop. Vanaf ‘t begin ontvang ik dubbele facturen welke automatisch worden afgeschreven. Iedere maand bel ik weer om dit een maand later retour te ontvangen maar om voor mij onbekende reden krijgt de KPN dit niet voor elkaar. Beloftes hieromtrent lijken loos. Het probleem zou gecorrigeerd worden, het zou structureel opgelost zijn en de financiele administratie zou contact met mij opnemen hierover. Maar geen van allen is gebeurd.
Desired solution:
Ik zou graag zien dat de KPN contact met MIJ opneemt i.p.v. andersom. Daarbij zou ik graag uitgelegd krijgen wat er nu mis gaat zodat ik begrip kan krijgen voor de situatie. Het teveel betaalde bedrag wil ik per direct retour ontvangen. En een bloemetje voor gemaakte kosten, hieraan gespendeerde tijd en hieruit resulterende frustraties zou niet misstaan.