Complaint: Annulering pakket alles in 1

user-170662 on 30 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

Betreft; Annulering Alles in 1 Pakket.

Datum 29 Maart 2013.

Geachte Heer/mevrouw.

Nou Had ik laatst een bundel aangevraagd, een alles in 1 pakket ( bellen,internet en televisie)
Nou bleek dat de andere bewoner in mijn huis ( eigenaar van het huis) ook een bundel heeft wel bij Telfort. Hij melde mij dat hij afgesloten zou worden doordat ik Kpn had aangevraagd. Blijkbaar zaten we op de zelfde lijn. Ik heb gelijk naar Kpn gebeld op 18 maart., na een tijd te hebben gesproken met een medewerker, kwamen we er achter dat er meerdere lijnen in het huis waren. Dus Kpn kan ook op een andere lijn gezet worden, alleen niet meteen. Dus KPN moesten eerst het Alles in 1 pakket Annuleren ( dit kon nog, want de annuleringdatum was niet verstreken) En dan kan ik ongeveer na 2/3 weken een nieuw pakket aanvragen. Als ik dat nog zou willen. En dan moest er zeker vermeld worden dat het op een andere lijn moest i.v.m. bundel van Telfort van de andere bewoner.

Opgelucht heb ik opgehangen, deze medewerker had mij fijn en netjes geholpen.

Vandaag 29 Maart werd ik opgebeld door deze mede bewoner. Telfort heeft hem dus alsnog afgesloten omdat KPN wel heeft doorgezet!

Ik heb daarom gelijk gebeld naar KPN.
Ik kreeg Meneer “” aan de lijn. Nou, ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld !!
Deze Meneer heeft het gesprek ook niet afgemaakt, en hij heeft uiteindelijk zomaar de telefoon er op gegooid.

Dit kwam namelijk door dat we er achter kwamen dat Kpn inderdaad was door gezet, op de andere lijn. Ook al had ik mijn Pakket opgezegd op 16 maart.
Ik vroeg hem hoe dit zo kon gebeuren, want ik had het opgezegd. Dat wist hij ook niet.
Ik heb gevraagd of het nu dan alsnog opgezegd kon worden. Nee zegt hij, uw Annuleringsdat um is verstreken.!! Is dit een grap? Dus ik zeg mijn bundel op, kom er uiteindelijk via via achter dat mijn bundel wel is door gezet op een andere lijn. En dan kan ik hem niet opzeggen omdat mijn Annuleringsdatum is verstreken!?
Kan iemand mij uitleggen wat dit voor een oplichterij is? Kpn gaat gewoon zelf te werk? En Klanten hebben niks te zegggen?

Ik zou inderdaad ZELF er voor kiezen om misschien nog een bundel te nemen bij Kpn na 2/3 weken. Maar nu? Nu ik weet dat jullie zo handelen, wil ik alles op zeggen. Ook mijn mobiel.
Ik wens niet zo behandeld te worden! Zeker door zo’n jongen die mij zo onbeschoft behandeld, als of ik een achterlijk klein kind ben.
Ik kan Blijkbaar niet op die lijn zitten met Kpn, Omdat Telfort op die lijn moet blijven.
Ik neem aan dat ik het recht heb om zelf te kiezen wat ik doe?
Wat er ook gebeurd, Kpn moet van die lijn af.

Als ik hier geen antwoord op krijg, dan ga ik hier zeker een zaak van maken.

Met vriendelijke groet,

Desired solution:

Met de Annulering ben ik al helemaal gelukkig.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of