Complaint: automatische afschrijving

user-158217 on 04 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik stuur deze klacht namens m,n buurman,van 81jr oud,deze man kreeg een herinering voor het betalen van z,n rekening,kpn schreef dat al jaren met toestemming af,nu klopte z,n rekening nr opeens niet meer volgens kpn,op de herinnering stond z,n rekening nr verkeerd gemeld.ze hadden een cijfertje vergeten bij kpn,vreemd want de kosten van de digitenne werd wel automatisch afgeschreven,van het zelfde rekening nr,na telefonisch contact gehad te hebben,wat ook een drama is om na vele malen bellen eindelijk iemand aan de lijn te krijgen,die heeft het volgens haar meteen in orde gemaakt.ze zou ook meteen het adres in orde maken dat klopte ook niet,er ontbraken enige toevoegingen,deze man krijgt twee dagen later over de post,5 brieven van kpn met dezelfde tekst,dat ze het in orde gemaakt hebben,echter de toevoegingen bij het adres ontbreken nog steeds, volgens m,n buurman is z,n rekening ook wat aan de hoge kant,hij is over de gang van zaken erg ontevreden [erg boos]

Desired solution:

graag wil hij dat kpn contact met hem zoekt om eea te bespreken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of