Complaint: Automatische incasso

user-124263 on 28 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Automatische incasso per aangetekende brief ingetrokken. KPN heeft daar kennelijk maling aan want zij blijven gewoon afschrijven

Desired solution:

Stop zetten automatische incasso

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste vleeming6363,

Het is niet mogelijk om op een andere wijze te betalen dan met automatische incasso.
Dit staat vermeld in de voorwaarden van KPN die u vooraf bij het aangaan van het abonnement gelezen zou kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

U kunt ons webcare team en de KPN klantenservice ook bereiken via ons Forum (http://forum.kpn.com), Twitter (http://www.twitter.com/kpnwebcare), Facebook (http://www.facebook.com/kpn)

en onze gratis telefoonnummers: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm.

All complaints of