Complaint: bereikbaarheid klantenservice

user-212488 on 16 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanavond gebeld met klantenservice. Na 3 kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Ondertussen voor mij irritante muziek met om de minuut de melding dat ik nog even moet wachten. Geen enkele indicatie van de wachttijd.
UIteindelijk prima geholpen door medewerker.
Probeer daarna een klachtenformulier in te vullen dat ik niet kan versturen vanwege een kaartnummer of i.d. Weer teveel tijd in gestoken.
Vervolgens ddit medium gekozen

Desired solution:

24/7 service moet ook 's avonds functioneren.
Lijkt me duidelijk.
Maak dat klachtenformulier niet zo ingewikkeld.
Dit hele gedoetje heeft me anderhalf uur gekost, misschien kunt u zelf wat bedenken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of