Complaint: Bestelling van Glasvezelpakket kan NIET geannulleerd worden

user-75905 on 23 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via internet een bestelling gedaan voor een Glasvezelpakket Brons. Op 11 december krijg ik een brief met de bevestiging van het Glasvezelpakket. Op 21 december een brief wanneer het aangesloten wordt. Voor mij een termijn dat veel te lang duurt, gebeld met de Helpdesk of dit vervroegd kan worden, antwoord dat het niet mogelijk is. Hierop wil ik de bestelling annuleren. Op een arrogante toon wordt mij duidelijk gemaakt dat dit NIET kan omdat de wettelijke termijn van 7 dagen is verstreken. KPN ziet levering en aansluiting als 2 verschillende produkten. De Klant (ik) dus, koop 1 dienst (pakket en een aansluiting). Als klant moet ik dus recht hebben om binnen 7 dagen te kunnen annuleren als alle gegevens van de dienst bekend zijn. Voor mij dus na de laatste brief van aansluiting. De arrogante toon en ook het niet meedenken met een klant naar een gepaste oplossing en het vasthouden aan eigen regeltjes is anno 2011 ongepast voor een bedrijf als KPN.

Desired solution:

Als het glasvezelpakket zonder bijkomende kosten geannuleerd kan worden.

All complaints of