Complaint: betaling activatie en bezorgkosten

user-213076 on 19 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In mei 2013 heeft kpn mij gebeld voor een actie van interactive tv van kpn, en aangezien ik al instap internet en telefonie van kpn had ben ik akkoord gegaan met hun voorstel dat het nieuwe abonnement 09-08-2013 in zou gaan met de voorwaarden van 6 maanden gratis ITV en geen bezorg en activatie kosten van totaal €35,00.
De volgende dag heb ik op hun website gekeken en zag dat het standaard abonnement voordeliger zou zijn heb toen met kpn gebeld en gevraagd of dat ook omgezet kon worden met dezelfde voorwaarden en dit was geen probleem alleen zou de ingangsdatum verschoven worden naar 11-09-2013, ik ben daarmee akkoord gegaan omdat ik nog tot 01-12-2013 tv via de schotel had.
Op de 1e bevestigingsbrief waren de activatie en bezorgkosten zoals afgesproken in mindering gebracht, maar in de 2e bevestigingsbrief waren ze ineens wel in rekening gebracht, weer gebeld met kpn hierover en er werd mij verteld dat dit een foutje was en dat dit wel goed kwam.
Maar waar ik al bang voor was: op de 1e factuur op 11-10-2013 stonden de kosten wel vermeld en moest ik €35,00 meer betalen dan was afgesproken.
Nog weer gebeld met kpn en er werd mij toegezegd dat deze kosten op de eerstvolgende factuur zouden worden verrekend, toen kwam op 12-11-2013 de nieuwe factuur en ja hoor er was niets verrekend. Weer met kpn gebeld en weer alles uitgelegd en het enige wat ik te horen kreeg was ” stuur maar een klacht in”,want wij kunnen daar niks aan doen en daar kun je het mee doen terwijl je het op papier hebt staan dat je deze kosten niet hoeft te betalen. Dat noemt zich dan klantenservice, als het te moeilijk word dan moet de klant zich maar redden.

Desired solution:

Direct schriftelijk bevestigen van het crediteren van de kosten van €35,00 zoals afgesproken, en een tegemoetkoming voor de gemaakte kosten ( 8x bellen met kpn en aangetekende brief)
Wanner dit alles niet gebeurd zeg ik mijn abonnement met kpn miv deze maand nog op

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of