Complaint: Communicatie met de KPN

user-157900 on 03 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik door een verbouwing in mijn eigen huis waar ik in woonde en aansluitend op dienstreis moest, kwam ik er achter dat ik voor de mobiele telefoon van mijn dochter die al minsten en half jaar bij haar vader in d ela lag ongeveer 120 euro per maand betaalde. Ik liet het via de ING terug betalen omdat mijn dochter dit geld niet uitgegeven kon hebben. Ik trachte in te loggen bij de KPN maar omdat het mobiele nummer bij hun niet herkend werd kon ik de rekeningen niet bekijken.
Toch lukt het mij, na wel 8 keer verkeerd geinformeerd te zijn geweest, iemand te bereiken di emij liet weten dat het abonnement niet alleen mobiel was maar ook internet (ook voor internet idioot duur) maar we hadden ook al weer een jaar een combi in huis internet telefonie. Maar goed abonnement niet opgezegd mijn schuld, ik wil betalen maar krijg geen vernieuwde rekening -let wel dit speelt in 2012- hoewel ik mijn rekeningen niet kan inzien. Ik ben machteloos en betaal maar alle incassos die ik had terug gedraaid als stortingen (1400 euro of meer, heb zelfs een dierbaar en het enige waardevolle erfstuk dat ik heb verkocht). Ikzelf zie niks meer dat betaald moet worden. We zijn nu 2013 en ik krijg van preventel de waarschuwing dat ik op hun zwarte lijst sta. Met nog meer energie tracht ik de problematiek geen 06 nummer te hebben en tevens dat het om een internet abonnenement gaat dta verbonden is aan een 06 nummer te omzeilen om inzage in mijn rekeningen te krijgen, tevergeef, nergens is er een diditaal document dta ik kan inzien. Inmiddels krijg ik gisteren een rekening van een incasso bureau met boete, natuurlijk, we hoorden het op het nieuws. Het ergste is dat als de KPN besluit dat ik toch nog geabonneerd bent met het spook 06-nummer en het spook internet ik gewoon weer rekeningen krijg die ik dan zonder enige inzage en toegang tot internet en mobiel ik moet betalen want anders wordt ik o p de zwarte lijst van preventel geplaatst en krijg ik weer een incasso bureau op mijn dak. Het valt mij trouwens op dat KPN twee nieuwe instellingen op deze manier financiert en zich verder zelf niet meer druk maakt om duidelijk te maken waarom zij een rekening sturen. Ook zijn de medewerkers zeer slecht geinformeerd en klagen over hun gebrek aan armslag, ze worden als machines behandeld en daarbij is het goed verdienende management niet eens instaat om een loket te maken voor mobiel en internet het geen mij blijkbaar 1400 euro kostte. verder gaat het blijkbaar om hi dat blijkt KPN te zijn, had ik voor mijn dochter genomen ook zodat zij kon internetten ik was in 2011 zelf nog niet draadloos, dat is met de esperia box gekomen eind 2011 (tijdens de verbouwing ging de doos de hele tijd aan en uit door dat de elektra afgesloten werd). Om bij de hi rekening te komen moet ik allerlei handelingen verichten op het internet en dan wordt naar het niet bestaande 06 dat inmiddels al weer bij een andere provider is aangesloten en dus bij de KPN niet bekend.

Desired solution:

-volledige inzage in mijn contract en in mijn rekeningen (bij mij tijdens de verbouwing verdwenen ook een sneller computer genomen maar hoe student aan huis ook zijn best doet, mijn digitale geheugen rijkt niet verder dan eind 2012.
-het liefst heb ik natuurlijk een zekere coulance voor de kosten van twee producten die ik al meer dan jaar niet meer gebruik.
-een brief die naast het duidelijk aangeven wat het contract was en wat er in rekening is gebracht ook duidelijk schriftelijk aangeeft dat die abonnement nu afgesloten is.
-echt er moet een duur trouble shoot team komen dat gewoon aan te spreken is en dingen uitlegd aan mensen die echt veel aan hun hoofd hebben.

met vriendelijke groeten,

Moeder met full time zware job, academisch gevormd niet dom dus, maar al dat outsourcen van iedereen en zelfwerksaamheid ...oooh zo praktisch voor u mevrouw...kost mij 1400 euro en zeeen van tijd die ik liever met een glimlach aan mijn dochter besteed had en mijn moeder van 83 groeit het ook allemaal boven het hoofd!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of