Complaint: contract

user-213023 on 18 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een jaarcontract bij kpn maar daar heb ik nooit akkoord voor gegeven niet telefonisch en niet schriftelijk .. ik zou mn mailtje moeten hebben doorgelezen daar zou t in staan maar zolang ik niet een ja heb gegeven vind ik niet dat kpn het recht heeft dit ongewenst door te zetten … wij zitten nu met een dubbele aabonnement en dat lijjkt me niet de bedoeling!!! Als ik vraag om t bandje terug te luisteren waar ik zogenaamd toezeg om t contract te activeren mag ik dit niet horen dit zou alleen voor trainingsdoeleinden zijn … sorry maar kunnen jullie hier niet van leren denkt u??? Ik heb een maand kpn gehad … totaal niet tevreden … beloofde monteur was toch niet meer mogelijk toen dat uiteindelijk netjes opgelost was ging na een maamd de expediabox al kapot…. 2 dagen geen tv maar wel doorbetalen … geen tegemoetkoming!!! Daarna wat de druppel was is dat ik n programma niet terug kon kijken en hulp vroeg en te horen kreeg dat t helaas niet anders was … terwijl ik drie keer had uitgelegd dat ik datzelfde programma al 2 x opgevraagd had dus na mijn idee was er iets anders aan de hand… maar dan moest ik m maar opnemen…. tja toen was t klaar voor mij en wilde ik gewoon van kpn af maar meneer zegt doodleuk dat ik er nog een jaar aan vast zit… pardon??? Waar staat mijn handtekening of laat dan dat bandje nog maar es horen …. nogmaals zonder accoord van de klant zomaar een contract aanmaken vind ik onfatsoenlijk en zeer onklantvriendelijk!!! Voor mij op deze manier nooit geen kpn meer heb spijt van top tot teen dat ik jullie in eerste instantie blind heb vertrouwd…. ben benieuwd hoe dit wordt opgelost misschien kan ik dan toch zeggen dat kpn de klant WEL serieus neemt … nog 1 kans dan!!! Alvast bedankt voor t lezen en hopelijk hoor ik snel van jullie …..

Desired solution:

Contract verbreken met ingang van vandaag als t kan...

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of