Complaint: Contract beëindiging

user-141378 on 12 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 26 oktober had ik geen verbinding van het internet en kon ik geen tv kijken. Ik dacht dat er weer een storing was maar dit bleek niet zo te zijn nadat ik contact had genomen met de technische dienst. Zij vermelde mij dat ik over was gestapt naar een ander provider op 12 februari. Heb ik contact gehad met de klantenservice en kreeg ik te horen dat mijn contract inderdaad beëindigd was omdat mijn huistoevoeging niet juist was. Nou is er wel elke maand dat ik contact neem met KPN omdat er wel elke maand een storing is. Tevens heb ik 6 weken geleden een nieuwe modem gekregen en zou dan alle storingen verdwijnen. Nu is er een nieuwe aanvraag gedaan en zit ik zonder internet en telefoon. De medewerker die dit in orde heeft gemaakt heeft een nieuwe digitennedecoder opgestuurd zodat ik toch televisie kan kijken. Nou ontvang ik op 27 oktober een factuur ban KPN dat ik € 473,- moet betalen wegens contractbreuk en de abonnementskosten van de volgende maand. Een week later krijg ik de bevestiging die de medewerker voor mij in orde heeft gemaakt. Hij had mij toegezegd de digitenne krijg je gratis. U ontvangt 15,- korting op de abo kosten daarnaast krijgt u onbeperkt bellen voor de duur van uw nieuwe contract. Nou staat er op de contract dat ik voor de digitenne 4,- euro pm moet betalen ik krijg geen 15,- euro korting op maar een jaar lang korting op het onbeperkt bellen. Tevens heb ik contact gehad met de klantenservice voor de factuur waarin ik zogenaamd contractbreuk heb gedaan. Er zou contact met mij opgenomen worden en heb ik nog steeds niks vernomen. Ondertussen moet ik tot te 15 de van deze maand wachten om weer verbinding de krijgen. Vanaf het moment dat ik vorig jaar heb aangemeld heb ik alleen maar ellende gehad storingen. Ik ben onterecht afgesloten.

Desired solution:

Ik zou graag willen op een vergoeding of iets dergelijks. Want ik heb echt alleen maar storingen gehad en onder tussen betaal ik wel voor de dagen dat ik geen gebruik kon maken van mijn abonnement.

All complaints of