Complaint: Creditering betaalde abonnementskosten

user-169207 on 24 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind nov. 2012 overgestapt op glasvezel van KPN. KPN zou alle lopende abonnementen stopzetten. In december echter 59 euro afgeschreven van mijn rekening voor adsl. Meteen gebeld. Zou geregeld worden. Tot mijn verbazing in januari 2013 36 euro afgeschreven wederom voor adsl. Opnieuw contact gezocht. Abonnement door medewerker stopgezet zodat er geen abonnementskosten meer afgeschreven zouden worden. Eind februari zou het worden afgehandeld. Toen 18 euro terugontvangen. Weer contact gehad, rest zou in maart worden terugbetaald. Op 23 maart 2013 weer contact gehad. Definitieve afrekening volgt eind april. Machtigen is simpel, maar je geld terugkrijgen is een stuk moeilijker. KPN zegt geen rente te vergoeden maar voor te laat betalen wordt de rekening snel verhoogd met 5 euro administratiekosten.

Desired solution:

Binnen 3 dagen terugbetaling van het bedrag wat ik tegoed heb inclusief 15 euro adminstratiekosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of