Complaint: Debitel overgenomen

user-1015 on 29 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,
Ik heb een vraag waarvan ik erg hoop dat jullie die kunnen beantwoorden!

Debitel, waar ik mijn mobiele abbonement heb lopen, is pas overgenomen door KPN. KPN belde mij met die mededeling en vroeg of ik het abbonement wou verlengen bij KPN en dan zou ik een gratis LG cookie krijgen. Ik ben daarmee akkoord gegaan op de voorwaarde dat ik maandelijks zou kunnen opzeggen. Dit heb ik ook weer afgesproken op het moment dat KPN het gesprek heeft opgenomen.
Nu wil ik dus mijn abbonement opzeggen, maar mij word nu verteld dat ik er 2 jaar aan vast zit.

Nu is mijn vraag: is er een mogelijkheid om aan hun call logs te komen of iets dergelijks? of iets anders zodat ik kan bewijzen dat ik heb afgesproken dat ik het maandelijks kon opzeggen?

Alsvast bedankt!!

Message from

14 years ago - Indien u akkoord bent gegaan met een welkomstaanbod in combinatie met een toestel, krijgt u een nieuw contract. U kunt het gesprek opvragen bij KPN klantenservice via 06 - 1200 1200. Bereikbaar op werkdagen van 07.00 - 22.00 uur en op zaterdag van 08.00 - 18.00 uur.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is niet actief, word afgehandeld als opgelost.

All complaints of