Complaint: dongels na gratis proefperiode toch in rekening gebracht

user-214 on 08 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hebben een proefperiode dongels gratis mogen gebruiken. op tijd teruggestuurd. ze hebben toch rekeningen gestuurd en stoppen er niet mee ook al is er meerdere malen over gebeld door ons. sturen dan weer een nota , dan weer een creditnota … het houdt maar niet op. heb hun rekeningnr. geblokkeerd zodat ze niet meer kunnen incasseren. krijg nu een incasso en ook nog een melding van stichting prevenel waar we nu als wanbetaler geregistreerd staan mbt telefonie. bellen naar 060012001200 kun je net zo goed niet doen. Je krijgt steeds een andere telefoonm… en de echte verantwoordelijke kun je niet spreken.Kortom vanaf maart loopt dit al. wat een ergerlijke prutsers

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of