Complaint: Drie in één: monteurafspraak gisteren nog bevestigd, vandaag zomaar verdwenen

user-164093 on 27 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Toch maar eens gekozen om over te stappen op drie in één. Telefonie en internet hadden we al via KPN en vanwege een aanbieding wilden we daaraan ook TV toevoegen. Omdat we twee TV’s hebben werd ons in de winkel gezegd dat dit simpel opgelost kon worden met een ‘infrarood’ aansluiting in het stopcontact. Naar onze thuissituatie werd verder niet gevraagd. Tot op heden hadden wij het modem met een kabel vanaf de aansluiting op de begane grond op zolder staan. Daar staat ook onze desktop computer. Dit heeft ook altijd zo gewerkt.

Toevallig hadden we twee maanden geleden een nieuw experia modem ontvangen, omdat de oude kapot was gegaan. Dit hebben we ook gemeld, maar bij de aflevering van alle apparatuur zat toch een nieuw modem. Hoezo geldverspilling?

In de winkel werd gezegd dat je het eenvoudig zelf kunt aansluiten. Zo gezegd, zo gedaan. Bij aansluiting op zolder bleek het signaal niet door te komen. Na doormeting door de helpdesk werd gezegd dat er wel een signaal naar ons adres wordt gestuurd. Zij verkondigden dat dit signaal zo sterk is, dat het modem zo dicht mogelijk bij de aansluiting op de begane grond moet zijn. Die kan dus niet (meer) op zolder staan en dat is de oorzaak. Er werd direct een monteurafspraak geregeld voor woensdag 27 februari en mijn klacht (over de misinformatie) zal in behandeling worden genomen. Gisteren nog nagebeld over de afspraak en de klachtbehandeling. Helpdesk zei dat de afspraak nog steeds staat voor vandaag 27 februari tussen 8 en 12 uur en dat de klacht nog in behandeling is. Vandaag? Geen monteur. Bij navraag blijkt het ordernummer wel te bestaan, maar er is nooit een monteurafspraak gepland.

Hoe een bedrijf met dergelijke service kan blijven bestaan, is voor mij een raadsel.

Ik ben benieuwd of mijn eerste klacht (en ook mijn huidige klacht) nog wordt behandeld.

Desired solution:

Alsnog zorgen dat er vandaag een monteur langskomt. Verder vergoeding van de monteurkosten en ook vergoeding van een extra infrarood apparaat, omdat we die nu ook moeten aanschaffen voor de desktop computer op zolder. Teruggave van de abonnementskosten tot het moment dat de aansluiting feitelijk werkt. Vergoeding van eventuele extra kosten omdat bijvoorbeeld het televisie abonnenement met Ziggo tijdelijk hervat moet worden (als dit nog mogelijk is). En welgemeende excuses.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of