Complaint: dubbel betalingen

user-158512 on 05 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

kpn doet maar wat sluit je en abonoment af met een nieuw product en de oude opzeggen dat kon allemaal maar blijkt dus dat het niet kon zit je nu met 2 kontraktenwaar voor je betaald
en ze zijn zeer slordig heb het wel 10x af gezegd en daat gewoon door met internet en tv aan sluiting 2 maandenb moeten wachten maar de betalingen gaan wel door zo kan kpn altijd wel rijk worden niks doen an mensen gewoon laten betalen voor iets wat ze niet willen en dan rekeningen sturen en mobile nummers afsluiten 2x wat weer een fout was bij medewerkster bij kpn maar wat hun fout doen moet ik toch maar weer aansluit kosten betalen terwijl ewas afgesproken de betaling te doen en werden wee aan gesloten maar de volgnde dag weer af gesloten terwijl je net had gebeld met een regeling en afspraak

Desired solution:

mijn abonementen van mobile internet van 2 dongels stop gezet worden

aansluit kosten van mobile telefoon niet in rekening brengen omdat het de fout was bij hun

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of