My complaint:
Op 8 maart 2013 Zijn we aangesloten op KPN glasvezel (klantnummer 1038196302). Voor deze datum hadden we een abonnement Internet Standaard van KPN (klantnummer 1418841, debiteurnummer 44011050). Bij afsluiting van KPN glasvezel werd ons verteld dat het abonnement Internet Standaard van KPN uiteraard automatisch kwam te vervallen.
Dit is echter niet gebeurd. Inmiddels zijn er 2 maandnota’s (facturen 004401105039559 en 004401105016487)afgeschreven. Ik heb hierover diverse malen telefonisch contact gehad met de KPN, voor het laatst op 15 april 2013 met Mevr Karin van de Akker. Excuses, excuses en alles zou uiteraard per ommegaande worden rechtgezet. Vandaag krijg ik wederom een aankondiging dat het nieuwe maandbedrag van Standaard Internet eerdaags wordt afgeschreven (factuur 004401105003221). Ik heb de laatste betaling in april (van factuurnummer 004401105016487)inmiddels laten storneren, de betaling van maart kan niet meer gestorneerd worden omdat dit te lang geleden is. De nieuwe factuur zal ik uiteraard opnieuw direct laten storneren.
Desired solution:
Een terugstorting van de factuur (004401105039559)van maart 2013 (met rentevergoeding en een vergoeding voor alle tijd die dit inmiddels heeft gekost voor mij) en daarnaast uiteraard een defintieve oplossing waardoor ik niet over 1 maand met de volgende factuur geconfronteerd wordt