My complaint:
Ons als bedrijf in deze huidige tijd niet op een juiste wijze van telecommunicatienetwerk internet te voorzien daar er door interne miscommunicatie
en starre houding “gewoon” 3 weken geen internet!! en geen telefoon aansluiting kan verzorgen of een passende oplossing hiervoor heeft!! Voor een bedrijf tegenwoordig
ONMISBAAR!!
In een korte samenvatting een bedrijf welk totaal geen enkele! maar dan ook geen enkele binding heeft met de klanten en waar het omgaat… Benieuwd hoe lang dit nog duurt voor dat dit ooit grote en sterke bedrijf verdwijnt. Wat een arrogantie en tevens onkunde van 80 tot 90 % van de telefonische helpdesk medewerk(s)ter
een manier van werken als dit in een een particulier bedrijf zou plaats vinden geen enkele overlevingskans kans heeft. ( ben zelfstandig ondernemer )
Zelfs een medewerker welke wel serieus op de zaak wilde ingaan kwam al snel tot de conclusie dat e.a. intern niet klopte
Desired solution:
Als ik van de KPN af ben......