Complaint: Een maand lang zonder telefoon door fout van KPN

user-85961 on 16 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn moeder zit vanaf 8 februari zonder telefoon door een fout van jullie. Ze had een internet abonnement met telefoon (+ onbeperkt). Telefonisch heb ik gevraagd om dit om te zetten naar internet met telefoon zonder onbeperkt bellen. Echter is toen het hele telefoongebeuren komen te vervallen waardoor mijn moeder niet meer kon bellen. Ik heb uren aan de service lijn gehangen en nu blijkt dat er weer een fout is gemaakt want in plaats van met spoed dit op te pakken is er als hersteldatum 9 maart !!!! ingevuld. Dit is blijkbaar niet meer recht te zetten en wanneer dit opnieuw in het systeem gezet moet worden gaat het nog langer duren. Ik wist dat het KPN systeem bijzonder traag was geworden maar dit slaat alles. Door een fout van KPN blijft mijn moeder dus meer dan een maand van telefoon verstoken. Ik ben heel erg kwaad en verwacht op zeer korte termijn een reactie.

Desired solution:

Direct telefoon verbinding herstellen en excuus aanbieden door KPN aan mijn moeder.

All complaints of