My complaint:
Ik heb telefonisch een jaarcontract voor Digitenne afgesloten. Tijdens het gesprek met de verkoopmedewerker heb ik gevraagd waarom er eenmalige kosten worden berekend en heb ik gevraagd of hier nog iets aan te doen was. De verkoopmedewerker heeft toen mondeling aangegeven dat deze eenmalige kosten niet in rekening zouden worden gebracht. Hierna heb ik toegezegd een contract af te willen sluiten.
Enige tijd later (na de wettelijke bedenktijd en na het verlopen van mijn niet goed-geld terug eerste maand) heb ik de factuur ontvangen waarop wel de eenmalige kosten stonden vermeld. Ik heb hierover contact met de klantenservice opgenomen, maar zij weigeren in te gaan op mijn verzoek om deze kosten van de factuur af te halen.
Desired solution:
Ik weiger deze kosten te betalen omdat mij mondeling is toegezegd dat de kosten niet in rekening zouden worden gebracht. Ik verwacht van KPN dan ook dat zij mij hierin tegemoet komen.