Complaint: Ellende

user-78180 on 05 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 dec. 2011 interactieve tv gekregen. Daarvoor had ik internetplusbellen van KPN met tv van UPC. In de afgelopen maand meer storingen dan in 40 jaar daarvoor met UPC. Op oudejaarsdag totale uitval, geen tv, geen internet en niet kunnen bellen want de experiabox lag eruit. Helpdesk gebeld met mob. tel. (kost heel veel euro’s) van ‘s middags 2 uur tot ‘s avonds 10 uur. Geen gehoor gekregen. Op maandag de experiabox weer aan de gang gekregen. Naar de KPN winkel in Zwolle voor een klacht. Wordt gemeld en ik zal gebeld worden op woe.morgen wat dus niet is gebeurd. Bedankt KPN voor de service. Wel betalen voor een zgn. feilloos werkend systeem maar geen gehoor als er iets aan mankeert.

Desired solution:

Ik wil dat de regelmatig terugkomende storingen door een monteur worden verholpen en anders wil ik de mogelijkheid hebben om mijn jaarcontract te verbreken om terug te keren naar de oude situatie.

All complaints of