Complaint: Email adres weg na overstap

user-128680 on 19 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat we zijn overgestapt op KPN Glasvezel (we hadden al internet en bellen) heeft KPN besloten mijn allereerste “hetnet.nl” emailadres gewoon maar te verwijderen. Terugzetten blijkt vrijwel onmogelijk. Bij het tv kijken gebeurd het regelmatig dat de tv “blijft hangen”, alle stekkers moeten eruit en weer erin om weer beeld te krijgen. De betaalde functie “opnemen” werkt niet en de zgn. aanbieding van een Samsung Tablet met korting..lijkt ineens verlopen…bah..echt KPN. Bovendien heeft KPN ons vorige abonnement..bij KPN..niet beëindigd…en staan er op de factuur TWEE te betalen bedragen. Zó’n spijt…

Desired solution:

Mijn emailadres moet weer toegevoegd worden aan onze account. Storing van tv kijken moet opgelost worden. Opneemfunctie moet werken, anders € 5,00 terugstorten. Abonnementsgeld oude abonnement terugstorten. Die Tablet mogen ze houden, zal hws ook wel niet werken.

All complaints of