Complaint: Emailaccount opgeheven

user-186577 on 29 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een jaar geleden afscheid genomen van KPN als provider. In de brief die ik destijds kreeg stond dat ik kon bellen over de mogelijkheden om mijn mailaccount te blijven gebruiken. Gedaan en was geen probleem, zelfs mooie reclame voor KPN zo werd me verzekerd.

Afgelopen week is zonder enige vooraankondiging mijn mailaccount geblokkeerd. Alles foetsjie.

Een belletje…of 3!… leverde als resultaat op dat een mail only account uiteraard wel mogelijk is, maar dan tegen geringe vergoeding.

Mijn probleem

Er is vanuit KPN geen enkele communicatie of vooraankondiging hierover geweest. Hadden ze mij een paar weken geleden laten weten dat ik niet langer op deze wijze van hun dienst gebruik kan maken, had ik een vrije keuze gehad om mijn emailaccount om te zetten naar ‘mail only account’ (en dus deels klant blijven bij KPN!) of om de dienst te laten beeindigen. Nu ben ik simpelweg op straat gedonderd en ligt mijn hele huisraad nog binnen. Onbehoorlijk gang van zaken KPN en motiveert niet erg om vertrouwen in KPN, wat al beschadigd was door eerder ervaringen, te herstellen.

Reanimeren lukt zeer waarschijnlijk niet meer, ligt bij technische dienst. Hier schiet ik niets mee op. Ik wil in mijn oude account om mailwisselingen en adressen veilig te kunnen stellen.

Slechte beurt KPN!

Desired solution:

Herstel van oude emailaccount en mogelijkheid tot eigen vrijheid van keuze.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of