Complaint: extra kosten om aansluiting cmpleet te maken

user-151814 on 07 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 3 januari 2013 overgestapt naar KPN glasvezel basispakket
Monteur komt alles aansluiten en was na 1,5 uur weer weg. daarna begon de ellende mijn mails werden niet verzonden, gebeld met 0800 0404 en probleem voorgelegd, maar na een kleine drie kwartier gaven zij mij een nummer op dat ik maar moest bellen dat was 08000471 dit gesprek kostte me 20 euro en na 2 uur aan de telefoon probleem opgelost.
hier had ik niet om gevraagd en vóór 3 januari 2013 had ik geen problemen. tijdens het telefoneren viel de telefoon uit. en mijn radio tunner werkt niet meer omdat ik draadloos antenne heb.

Desired solution:

Ik stel KPN hiervoor verantwoordelijk en eis de 20 euro terug van de KPN. dit zijn de kosten om mijn internet weer oporde te krijgen welk ik moet betallen aan helpopafstand.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste R. van der Feesten,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat wanneer u een nieuw product bij ons afneemt dat daarna niet alles meer werkt zoals het hoort.

Wanneer u doorverbonden wordt naar ons Expert Team betekent dit dat het geen probleem is in het KPN-domein.
Als er een probleem ontdekt wordt in het KPN-domein kunnen wij u namelijk niet naar dit team doorverwijzen. Wij zijn de enige partij die problemen in ons eigen netwerk kunnen oplossen.

Waarschijnlijk heeft de servicemedewerker geconstateerd dat het probleem in uw computer plaatsvond. Daarom heeft de medewerker u doorverwezen naar het Expert Team.
Samen met het Expert Team heeft u het probleem opgelost. Dit is dan ook de reden dat er kosten aan het telefoongesprek verbonden zijn.

Ik begrijp dat u graag de €20,00 vergoed ziet. Wij vergoeden in enkele gevallen de kosten wanneer het een probleem is veroorzaakt door KPN.
Omdat we in uw geval kunnen constateren dat het een probleem was met uw computer komt u helaas niet in aanmerking voor een vergoeding.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of