Complaint: factuur adsl

user-167530 on 16 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik kreeg 19 februari 2013 een brief van jullie dat ik nog gebruik zou maken van adsl en terwijl ik in 2009 ben over gestapt na ziggo alles ineen,vanuitgaande dat alles goed geregeld was en nooit meer een factuur had gezien van kpn.
tot ik op 19 febr 2013 die brief kreeg dat kpn over de periode t/m februari 2013 voor hun rekening nam,en vanaf maart 2013 weer gaan factureren,inmiddels heb ik alles nogmaals opgezegt . maar alwel twee facturen automatisch afgeschreven van 60,50 euro en de afkoopsom van 192,50 euro komt er nog aan.(dit kan toch niet waar zijn)

Desired solution:

gezien dat dit al vier jaar geleden is en nu pas blijkt dat ik nog adsl heb , en ik snap er niks meer van.
verwacht ik wel van kpn dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening.

vriendelijke groeten
rudi spijkerman

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - geachte KPN Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie gehad op mijn klacht , hoe komt dat. vrg Rudi Spijkerman

All complaints of