Complaint: Foute tarieven, slechte klantenservice, komen afspraken niet na

user-121945 on 16 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december ben ik overgestapt naar digitale TV en internetbellen van KPN. Na enkele maanden werden er bedragen afgeschreven van producten die ik niet had besteld (pluspakket, Eredivisie). Na een aantal telefoontjes zou dat rechtgezet worden, maar niks daarvan. Bij mijn laatste kontakt met 09000244 werd ik tot drie keer toe tien minuten in de wacht gezet (kosten: 13 euro). Het teveel betaalde bedrag heb ik nooit teruggekregen. De telefoon werkt niet en het enige resultaat van het bellen naar de klantenservice is een hoge rekening van mijn mobiele telefoon (ook KPN).

Desired solution:

Terugstorting van de teveel betaalde kosten van het TV-abonnement, goede informatie over de kosten van de klantenservice (heb volgens hun eigen opgave zo'n 30 minuten contact gehad a 10 eurocent per minuut. Kosten waren echter meer dan dertien euro deze maand), mijn vaste telefonie weer werkend krijgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Dit is geen oplossing. En een beetje de omgedraaide wereld. Wat is de bedoeling? Ik heb een klacht die voornamelijk gaat over het niet oplossen van een probleem en een slechte service van de klantenservice. En de voorgestelde oplossing is dat ik zelf wederom kontakt moet opnemen met diezelfde klantenservice. Schiet lekker op zo! Zo kan ik 't ook, klachten afhandelen.... Status: niks opgelost!

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste evanderkroft,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of