Complaint: Geachte heer,mevrouw

user-77561 on 02 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

d.d. 28/12 monteur(?) komt om alles aan te sluiten, lukt hem niet, is v/a 11 uur tot 17.15 bezig geweest.
Wordt verteld dat op vr. 30/12 om 8 uur ‘s ochtends ze het werk zouden afmaken. wo 29/12 gebeld, want hij had boven de deur 2 gaten geboord alleen om draadje doorheen te trekken om verleng stekker mee vast te maken. Veel begrip, alles zou in orde komen. Vrijdag niemand gekomen, 2x gebeld, konden monteurs niet bereiken en op 31/12 kwamen we erachter dat we niet te bereiken zijn per telefoon. Nu, ma. 2/1/2012 is mijn man naar de winkel geweest en heeft gezegd dat hij geen vertrouwen meer heeft in de KPN. De muur is stuk, onnodige gaten geboord in de plaat boven de deur, geen communicatie. Hij wil ervan af! Heeft alles ingepakt. Nu heeft de winkel contact gemaakt met (inhuur?)bedrijf KPN. Ze willen wel zaterdag komen. Mijn man heeft gezegd dat ze alleen kunnen komen na 17.00 u, als hij terug is van zijn werk! Dat kon niet en de telefoon (welke ze zonder moeite wel konden afsluiten, konden ze niet zomaar weer aansluiten. Hoe moeten we nu verder?

Desired solution:

Wij willen het contract ontbinden. De telefoon weer aangesloten hebben. Het totale pakket terug sturen.
En eigenlijk een inspecteur van KPN laten zien wat de z.g. monteur hier voor schade heeft aangericht.
Opmerking: de vriendelijkheid geldt niet voor de medewerkers van de klantenservice, maar voor de monteur. Waarom wordt er zo lans elkaar heen gewerkt? Waarom kan een medewerker geen contact krijgen met de uitvoerders in A'dam? Waarom weet klantenservice niet dat we niet gebeld kunnen worden?

All complaints of