Complaint: Geen aansluiting KPN (in gebreke)

user-139507 on 05 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22-10-2012 zou mijn nieuwe aansluiting van KPN geactiveerd worden. Helaas geen signaal toen de monteur kwam om aan te sluiten, er was nog niet “administratief opgeleverd”. Moest maar wachten tot vrijdag voor ze iets konden doen. Donderdag mail ontvangen dat het geregeld was, niet dus, nog geen signaal. Gebeld en vrijdag zou er een monteur langskomen tussen 4 en 6 uur smiddags. Geen monteur dus, tot 9 uur ‘s avonds gewacht. Wordt zaterdags gebeld waarom er niemand thuis was (moet niet nog gekker worden !). Dan komt er maandag een monteur, oke die was er (niet op afgesproken tijd, maar afijn). Maar hij kon niks doen want hij kon geen signaal meten op de kabel (Tja dat wisten we al). Hij zou het doorgeven aan de ondergrondse ploeg, die zouden een afspraak maken. Na de hele week gewacht te hebben en diverse keren gebeld te hebben wordt vandaag verteld dat er helemaal geen afspraak wordt gemaakt. Deze ploeg moet buiten aan het werk en hoeft dus niet in de woning te zijn. Daar moet later weer een andere monteur voor komen. Kan ivm vergunningen wel enkele weken tot maanden (!!!!) duren. Mijn abonnement bij Ziggo loopt aankomende week af. Dan heb ik dus niks meer.

Desired solution:

Voor 10 november alles werkend te hebben.

All complaints of