Complaint: geen e.mail kunnen ontvangen

user-154213 on 19 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We worden zeer slecht geholpen fout licht bij KPN we worden van het kastje naar de muur gestuurd.Donderdag 17-1 2013 geen mail meer te ontvangen 0800-0402 gebeld zij is een storing probeer na half uur nomaals en het zou gaan zakelijk dus nr. 0800-0403 gebeld nee particulier vrijdag morgen 18-1 2013 2 uur aantelefoon 0800-0403 experteam 0800-471 kreeg te horen wanbetaler afgesloten weer 0800-0402 vrijdag avond half 10 belooft zaterdag 19-1-2013 kunt u weer mail ontvangen tot op heden niets ik ben dan ook van plan een schade claim in te dienen ben al 4 uur met dit bezig en nog steeds geen oplossing dit alles buiten onze schuld ik heb zelf ook een bedrijf te runnen maar als ik het op de zelfde manier doe als KPN ben snel klaar

Desired solution:

Per dirct oplossen op dit moment krijgt KPN van mij een dikke 0

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of