Complaint: geen interactieve TV en Internet

user-153961 on 01 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerder hier al een klacht achter gelaten over KPN interactieve TV en internet. De verhuizing was inderdaad geregeld. alleen nu geen Interactieve TV en internet. Dit omdat er een probleem is bij KPN. Dat kan gebeuren. Er is een klacht aangemaakt bij de dienst van storingen, maar omdat het druk is heb ik nu al een week geen interactieven TV en internet. Kan gebeuren. Als ik dan bel met de vraag wat de vorderingen zijn, is het zo dat ze eerst niks kunnen vinden(omdat een andere afdeling de melding heeft gekregen) vervolgens is het gevonden en dan krijg ik te horen dit kan nog wel 5 dagen duren. voor dat het word opgepakt.

Nu heb ik op 17 Dec mijn verhuizing doorgegeven voor de 28 van Januari. Dit lijkt mij ruim op tijd.
Ik kan hier geen genoegen mee nemen. Mijn partner heeft een eigen bedrijf en is afhankelijk van het internet. Nu kan hij dus al een week geen bedrijf voeren.
Op het moment dat me dan word gezegd u word terug gebeld en dat gebeurt niet dan word ik laaiend. Ik bel daarop terug en tot 2 keer toe word de haak erop gegooid. niet klantvriendelijk vind ik.

al met al zit ik nu nog steeds geen internet. wel krijg ik een aanbieding om mijn contact te verlengen voor een jaar met 10 euro pmnd korting. sorry hoor, maar dat is toch niet normaal. wel willen verlengen en ik betalen. maar geen dienst geleverd krijgen.

Desired solution:

ik wil compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de dienst die ik wel betaal. en ik wil dat mijn interactieve tv voor het weekend werkt. en ik wil teruggebeld worden door iemand niet zijnde van het callcenter. een leidinevende. 0630969821

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of