Complaint: geen internet kpn

user-81702 on 23 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dat ik vanaf september 2011 bezig ben om internet te kunnen ontvangen van helaas de kpn er is mij in september een abonnement aangeboden met digitale tv maar aangezien ik in het buitengebied van rotterdam woon kan ik dit niet ontvangen.
Omdat ik een andere provider had is toen in september mijn telefoon afgesloten en zou ik in oktober weer gewoon kunnen bellen helaas is het hier al mee mis gegaan want ik kon pas weer in december bellen en als je dan iedere keer met je mobiel waar je een prepaid mee heb naar de kpn moet bellen loopt dit aardig in de papieren.
Dit zou geregeld gaan worden met alleen bellen+internet dit heeft de nodige hoofdbrekers bij de kpn bezorgd want ik heb nu 4 klantnrs en ben nu afgesloten van internet omdat ik niet betaal alleen kan ik deze facturen niet vinden in mijn account van de kpn hier staan alleen 2 facturen van januari 2012
De facturen die ik volgens de kpn moet betalen gaan ook nog over digitale tv ik heb hier contact over gehad met de klantenservice deze zouden dit regelen ik weet alleen niet wanner maar dit is dus niet gebeurd ik heb 1 herinnering ontvangen en daar heb ik dus over gebeld.
Zaterdag 21-01-12 heb ik maar weer eens met de kpn gebeld, alleen van mij telefoontjes hebben ze al winst, en ik zou vandaag terug gebeld worden door de een of andere afdeling ik heb toen gevraagd aan de mijnheer die mij te woord stond of deze in sprookjes geloofd want ik ben natuurlijk niet terug gebeld en zit nu nog steeds zonder internet.

Desired solution:

dat ik weer internet kan ontvangen en de door mij gemaakte kosten terug kan ontvangen.
Dat alles nu eindelijk eens goed geregeld gaat worden!!

All complaints of