My complaint:
6 dagen geleden had ik plots geen internet meer, alles gecontroleerd, hij gaf aan dat ik gewoon internet had maar bij het openen van een website gaf hij meteen aan dat ik moest inloggen in Thomson.
Inmiddels 5,5 uur aan gesprekken (12 gesprekken) met kpn verder, 6 beloofde terugbelafspraken, 7 leugens verder ben ik nog geen steek verder. Heb in totaal met 12 medewerkers aan de telefoon gezeten en allemaal vertellen ze iets anders, kunnen ze het niet vinden, gaan ze iets in werking stellen, zetten ze je voor 45 min in de wacht om vervolgens de verbinding te verbreken, sturen ze een monteur langs die gebeld zou hebben. En overal merk ik niks van! geen één gemiste oproep, niet iets wat uit hun komt. Geen alternatief helemaal niks!
Door op internet te sporen kwam ik erachter dat je een dongel opgestuurd kan krijgen, lijkt mij service van KPN maar nee, er werd gewoon gezegd toen ik mijn ongenoegen uitte meneer, als u er geen vertrouwen meer in hebt, ga dan naar iemand anders!
Ik ben echt diep teleurgesteld in de service van KPN waar ik jaren bewust voor heb gekozen. Normaal zou ik KPN altijd aanprijzen ook al is het wat duurder, maar nu raadt ik iedereen af KPN te gebruiken.
Zelf ben ik achter meer dingen te komen dan menig callcenter medewerker mij hebt kunnen vertellen!
Jammer hoor.
Desired solution:
Dat het met spoed wordt opgelost, en excuusbrief van KPN en een schadevergoeding voor de tijd dat ik geen internet heb (waar ik wel voor betaal), de tijd dat ik ermee bezig ben, en de belkosten. Momenteel al bijna een week zonder internet, daar gaan mijn tentamens!