Complaint: GEEN internet WEL betalen.

user-86204 on 18 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Halverwege januari op ons nieuwe adres aangemeld voor internet van KPN. Om een of andere magische reden duurt het altijd enorm lang voordat ze je kunnen aansluiten (4 weken). Nu vier weken later (sinds twee dagen werkend internet) krijg ik de eerste factuur:

Periodieke kosten:
17 januari 2012 tot 15 februari 22,58
16 februari 2012 tot 15 maart 25,00

Ik betaal voor internet, de afgelopen geen internet gehad DUS niet betalen. Logisch toch? Blijkbaar niet voor KPN.

Desired solution:

Dat het bedrijf gewoon doet wat het altijd zou moeten doen:
beginnen met rekenen vanaf het moment dat de gebruiker internet heeft, niet vanaf de aanvraag.

Indien niet het geval dan ben ik tevreden met beeindiging van het contract per eerstvolgende mogelijkheid. Bedankt.

All complaints of