Complaint: geen ontvangst

user-179887 on 23 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds donderdagochtend 16 mei geen vaste telefonie en internetverkeer meer mogelijk.
Hier wel 15 keer voor gebeld en elke keer weer dezelfde uitleg. Wordt van alles beloofd maar ons probleem wordt verlegd en alsmaar groter.
Ben afhankelijk van internet met mijn bedrijf gezien betalingsverkeer en opdrachten die binnen komen.
Gisterenavond is er een monteur geweest maar nu loopt er van alles door elkaar en heb ik prive niets meer. Geen alarm niets.
Aangezien ik mijn werk moest voorbereiden heb ik mijn mobiele telefoon vanaf het weekend intensief gebruikt voor het data verkeer en krijg tot mijn grote verbazing een uur geleden telefoon dat mijn databundel sinds 19 mei extreem is gestegen en ik nu al een kostenplaatje heb van 600 euro.

Desired solution:

Gewoon leveren waar we recht op hebben en zorgen dat alles in orde is.
Ze zijn gemachtigd om te incasseren maar de diensten zijn wel heel belabberd zo.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of