Complaint: Geen oplossing

user-157260 on 31 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds dinsdagochtend 29-01-2013 hebben wij geen internet.
Dus ook geen telefoon en geen digitale tv.
Diverse malen gebeld, kan wel enkele dagen duren.
Vandaag weer gebeld, “meneer weet u wel hoeveel werk dat allemaal is, U moet gewoon geduld hebben”
Ik vraag waar kan ik mijn klacht kwijt, “dat kunt u niet”
Dan kan ik dus beter opzeggen? “Ja ik verbind u door goedendag”

Desired solution:

Dat ze mij gaan vertellen wanneer de storing is opgelost en of ze er uberhaubt wel mee begonnen zijn.
Dan weet je iets.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Bakersboy1,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de melding in het systeem erbij gepakt.

Daaruit is gebleken dat onze technische dienst zich op dit moment buigt over het probleem.
Wanneer er een melding is aangemaakt voor onze technische dienst zijn de problemen over het algemeen binnen vijf werkdagen verholpen.

Uw melding is aangemaakt op 29-12-2013. Naar verwachting zal het probleem dus voor maandag opgelost moeten zijn.

Mijn excuses voor de ongemakken die u door deze situatie ervaart.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of