Complaint: Gelogen door klantenservics en geen internet

user-129910 on 25 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als zeer tevreden klant van tele2 ben ik toch naar kpn overgestapt, bij tele2 is de klantenservice toch ook zo goed!!
Per 21 september zou mijn kpndienst gaan werken, enorm op verheugd maar tevergeefs. Al negen keer gebeld met de klantensevice, niemand kon helpen en er moest maar een monteur komen twv 60 euro!! Goh, das een lekkere binnenkomer als nieuwe klant, diensten werken niet maar ik mocht voor die kosten opdraaien. Werd ik doorverbonden met degene die de afspraak maakt, en volgens hem waren er geen monteurskosten! Wie moet ik nou geloven? Wel of geen kosten? Er is mij dus ook geen kosten beloofd, dus dat ga ik mooi niet betalen.
Maar het ergste komt nog. Nu vier dagen zonder tv en internet werd er eergister op woensdag 26 september een monteur beloofd. Speciaal hiervoor heb ik op werk vrij geregeld om de monteur op te vangen. Vandaag van femke, manager klantenservice, een brief gekregen dat de afsrpaak niet morgen is, maar woensdag 8 oktober??
Ik moest toch echt drie keer in mijn ogen wrijven en die datum bleef ongewijzigd. Dus even samengevat, nieuwe klant zou 21 september aangesloten worden, alle diensten heb ik goed aangesloten en door meerderen naar laten kijken. Deze nieuwe klant moet tot 8 oktober wachten en zit dus drie weken zonder tv.
Wat gaan we hier aan doen kpn? Die klantenservice medewerkers kunnen heel wat leren van tele2 klantenservice medewerkers. Volle focus op klanttevredenheid!

Dus kpn, wordt er een spoedafspraak gemaakt en ontvang ik coulance voor de geleden verveeldheid zonder tv en internet?

Desired solution:

Binnen 4 dagen een monteur die de diensten werkend achterlaat. 6 maanden gratis diensten uit coulance om dit goed te maken

All complaints of