Complaint: gevraagd maandabonnement blijkt 2 jarig contract.

user-178292 on 15 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enkele malen sloot ik bij KPNwinkel Harderwijk per maand opzegbare abonnementen af voor mobiel internet.Het advies was als volgt: u sluit af en zegt na 1 maand op en dan heeft u 2 maanden voor 10 euro(dat was de aktie). Zodra ik weer tijdelijk in Harderwijk was sloot ik dus zo’n abonnement af, de laatste op 29 april.
Het eerste probleem is dat KPN de facturen doorrekent per maand en dan achteraf het teveel betaalde belooft terug te betalen.Echter, daar moet je dan wel zelf achteraan want uit zichzelf doet de KPN dit niet.
Het volgende probleem is dat je ALLEEN TELEFONISCH mag opzeggen, d.w.z. dat er geen bewijs is van je opzegging.Er wordt geen bevestiging gemaild of per post gestuurd.
Als een opzegging dan niet geregistreerd wordt, en daar eindeloos over heen en weer gemaild wordt,wil de KPN geen leidinggevende geven maar blijf je in discussie met de klantenservice.Per mail kan de opzegging niet gedaan volgens die klantenservice(ook niet in een mailwisseling met de klantenservice.),je MOET bellen.
De klantonvriendelijkheid is enorm, KPN kan best in het systeem kijken en via de mail een probleem oplossen maar weigert dit. Nu blijkt dat het abonnement helemaal niet opgezegd KAN worden, want tijdens een van de abonnementsafsluitingen is mij een 2jarig contract door de KPN winkel Harderwijk ‘aangesmeerd’.
Ik heb duidelijk gezegd:PER MAAND OPZEGBAAR) zoals al mijn tijdelijke abonnementen daar en inderdaad, nu zie ik dat er een 2jarig contract ligt.
En ,opnieuw klantonvriendelijk, dat moet ik maar oplossen met KPN Harderwijk.
M.I. kan dat ook opgelost worden met de klantenservice KPN.
Wat ook enorm klantonvriendelijk is dat op het antwoord via de mail van de KPN klantenservice staat:u kunt niet op dit bericht antwoorden. Men verwijst je elke keer terug naar de site en dan kan je dus elke keer het hele verhaal opnieuw intikken en krijg je ook elke keer een andere medewerker die antwoordt. Ik heb het op een gegeven moment uitgeprobeerd, en wat blijkt, je kan prima via de mail antwoorden en dat terugverwijzen naar de website van kpn en je alles weer opnieuw laten invullen is een ontmoedigingsstrategie van KPN.
En een ontmoedigingsstrategie is klantonvriendelijk.
Tot nu toe weigert de klantenservice mij in contact te brengen met een leidinggevende , die ik deze gang van zaken wil vertellen.
Mijn klacht is dat KPN uitermate klantonvriendelijk te werk gaat, mijn klacht niet oplost, geen empathie toont als er toch een belletje gaat rinkelen dat een klant niet voor niks kwaad wordt(misschien is er iets misgegaan bij de onfeilbare kpn),zich niet verdiept in de klacht en arrogant antwoordt.
En natuurlijk dat de klantenservice, mij desgevraagd, niet wijst op dit klachtenformulier!

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik in contact kom met de leidinggevende want die is bevoegd de handelswijze van de klantenservice te onderzoeken.
Verder ben ik tevreden als de fout van de kpn winkel harderwijk ongedaan wordt gemaakt en ik af kan van dat wurgcontract waar ik niet om gevraagd heb.
Ik denk dat het helaas niet anders kan an dat de medewerker van de KPN winkel hardop voorleest wat het contract is, want nu blijkt dat ze totaal iets anders op papier hebben gezet dan ik vroeg.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of