Complaint: Glasvezel abonnement

user-176420 on 17 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de zoveelste keer een incasso door KPN glasvezel die niet klopt. Ben al maanden bezig om de zaak voor elkaar te krijgen. Ondanks een afspraak op 14 juli 2013 boekt KPN de afgesproken korting niet af. Te hoge bedragen worden afgeschreven. KPN geeft toe dat het een probleem is met de interne programma’s. Uit coulance het gehele bedraag alsnog overgeboekt zodat KPN haar zaakjes op orde kon brengen. Echter het blijft maar fout gaan. KPN zorg nou eens een keer dat de administratie op orde is en de overeengekomen bedraghen worden afgeboekt, een ruime financiele tegemoetkoming is wel op zijn plaats. Daarnaast zou een beetje klantvriendelijkheid geen kwaad kunnen. Brieven schrijven en dreigen met afsluiten is niet echt klantvriendelijk, er zijn hele aantrekkelijke aanbieders op de markt. Ik ben al heel lang klant van KPN maar ik vrees dat die tijd snel voorbij is. Bah…

Desired solution:

Nakomen wat afgesproken is en ded klant serieus nemen. Van mijn rekening geld onterecht afboeken omdat de systemen van KPN niet op orde zijn, slaat natuurlijk nergens op. Ik ben eigenlijk klaar met KPN.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of