Complaint: Glasvezel beter dan koper?

user-129862 on 25 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober 2011 meldden wij ons aan voor glasvezel.
Wij hadden al een abonnement voor alles in een met interactieve tv. Daarover waren we erg tevreden.
Op 17 augustus werd bij ons glasvezel geïnstalleerd. Sindsdien zijn we er alleen op achteruit gegaan.
De monteur is een aantal keren langs geweest, de bandbreedte is aangepast, maar het werkt nog steeds niet goed.
KPN zoekt het in allerlei storingsfactoren, maar bij ons in huis is niks veranderd. Alleen het modem en de aansluiting van koper naar glasvezel.
Vooral het draadloze bereik is slecht.
KPN adviseert om op onze kosten er dan maar een wifi repeater tussen te zetten. Zo’n apparaat kost tussen de E 50 en E 100,00.
En dat omdat KPN het probleem niet naar behoren weet op te lossen en een slechter product levert dan we hadden, terwijl wij dachten er op vooruit te gaan.
Kortom wij vinden dat KPN een wanprestatie heeft geleverd. Terug naar koper kan niet want we zitten nog een jaar vast aan glasvezel!

Desired solution:

Vergoeding van de wifiversterker

All complaints of