My complaint:
Ik had schrivtelijk klacht ingediend bij KPN maar ik kreeg een brief we begrijpen u niet.
1. Als ik klant zou blijven zou ik 120 per jaar korting krijgen voor tv brief gestuurdt.
2. later aangesloten en ik moet voor die dagen internet betaalen
3. Tv ontvangst is niet goed met hdm kabel kan ik de twee tv’s boven niet aansluiten doet niet.
4. beneden de dekoder is niet oke ik moet hem telkens uit de stopkontakt trekken.
5 alle acties ben misgelopen bij kpn naar aanleiding niet aangesloten.
6 glasvezel internet 100 mb ik heb 50 hij is trager dan de eerste internet van 30 op zolder geen ontvangst 1 lidje douwnlade 10 minuten ik betaal hier voor 70 euro dat klopt niet. De hele dagen geen ontvangst voor Wi-fi voor dat betaal je toch geen 70 euro
7 geen korting geen ik zou opnemen in de prijs van 60 euro en spotify krijgen maar die kreeg ik niet de acte was afgelopen en ik moest voor deze dienste extra betaalen spotify heb ik nog steeds niet
Desired solution:
ik wil gewoon naar normale internet van 30 euro die heb ik niet nodig zonder voor mij 70 euro.
Jammer ik dacht dat KPN zal mij bellen om oplossing te vinden maar mooi niet. Ik heb iets dat ik niet kan gebruiken jammer.