Complaint: glasvezel internet

suzana on 07 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had schrivtelijk klacht ingediend bij KPN maar ik kreeg een brief we begrijpen u niet.
1. Als ik klant zou blijven zou ik 120 per jaar korting krijgen voor tv brief gestuurdt.
2. later aangesloten en ik moet voor die dagen internet betaalen
3. Tv ontvangst is niet goed met hdm kabel kan ik de twee tv’s boven niet aansluiten doet niet.
4. beneden de dekoder is niet oke ik moet hem telkens uit de stopkontakt trekken.
5 alle acties ben misgelopen bij kpn naar aanleiding niet aangesloten.
6 glasvezel internet 100 mb ik heb 50 hij is trager dan de eerste internet van 30 op zolder geen ontvangst 1 lidje douwnlade 10 minuten ik betaal hier voor 70 euro dat klopt niet. De hele dagen geen ontvangst voor Wi-fi voor dat betaal je toch geen 70 euro
7 geen korting geen ik zou opnemen in de prijs van 60 euro en spotify krijgen maar die kreeg ik niet de acte was afgelopen en ik moest voor deze dienste extra betaalen spotify heb ik nog steeds niet

Desired solution:

ik wil gewoon naar normale internet van 30 euro die heb ik niet nodig zonder voor mij 70 euro.
Jammer ik dacht dat KPN zal mij bellen om oplossing te vinden maar mooi niet. Ik heb iets dat ik niet kan gebruiken jammer.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - nou ze hebben iemand gestuurdt maar betere internet kon ik niet krijgen dus 30mbs en ik betaal voor 100mbs drie maanden. En ze bellen niet ze reageeren niet. maar factuur is binnen.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vanaf september heb ik 30 mb in plaats van 100mb ik betaal de hele tijd zonder iets te zegen. Dan komen monteur u zegt voor uw koste worden ze bij mij in rekening gebracht. gaat over meerwerk monteur 18,95 aansluitkosten alarmlijn 20,34 en dat is van 12 en 13 maart sinds dien ben ik hier oplossing aan het zoeken maar KPN reageert niet ze zegen alleen dat hoef je niet te betalen maar is in rekening gebracht en afgeschreven. Nu heb ik ander internet en bij kpn is alles opgezegd heb ik ook bevestiging gekregen dat per 18 juni geen KPN internet is maar ik moet abonnement betalen voor periode 20 juni tot 20 jullie waarom dan ik vraag dan ook mij geld terug van september ik kan alleen betalen wat ik heb ontvangen. Ik heb ook veel tijd en energie in gestopt. Maar ik vind wel jammer dat het op die manier moet gebeuren.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ik vind jullie zo gemeen nu moet ik ook nog abonnement blijven betalen terwijl ik brief heb ontvangen met beëindigen en jullie hebben je spullen meegenomen ik moest al vanaf september de hele tijd betalen voor slechte internet 72 euro en nu moet ik door. Ik wind gek voor woorden en dan ga jullie ook geld afschrijven dus ik moet die andere provider betalen en jullie ook terwijl hun ook hebben ook stopgezet wat is de probleem ik moest montuur ook betalen ik eis van september mij geld terug dat heb ik ook naar gevraagd en daar had ik recht op dan moet ik de advocaat nemen en u weet welke ik wou niet zo ver late komen maar als het moet dan moet het zo kan ik ook niet veder elke maand 72 euro ook aan jullie betalen

All complaints of