Complaint: glasvezel internet

suzana on 13 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wat zijn jullie erg vanaf vorige jaar had ik geen glasvezel toen ging jullie mij wel elke dag bellen voor 75 euro maar nu ik het heb beëindig zoek jullie nog geld veel e-mails gestuurd klacht briefen bellen alles geen reactie omdat ik zei dan wil ik mij geld terug dan wil ik alleen betalen wat ik kreeg maar je reageert niet je zoekt 250 euro terwijl ik toen geen abonnee had en je gaat zegen dat deze verkeerde is dat ik op klacht.nl niet moet zijn wat erg van kpn nou en zelfs montuur moet ik betalen terwijl ik geen internet had

Desired solution:

me geld terug vanaf september vorige jaar. en als het beeindigd is geen geld voor zoeken en montuur koste was niet voor mij

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of